Saturday, January 26, 2013

Besties Challenge #2


 


Hello fello Crafters,

Today I have a card that I am very proud of! Why you wonder... well I have not been practicing as much as I should/could with my beloved Copic Markers! So here is the card that I am also entering in the Besties Challenge #2.

Heute habe ich eine Karte die Ich Euch vorstellen will auf die ich eigentlich recht stolz bin! Warum fragt Ihr... well ich habe schon eine ganze Weile nicht mit meinen Copic Malstifften geuebt! So und nun ohne lange warten hier ist die Karte die ich auch auf die Bestie Challenge #2 mitteilen werde.






I just have a few pictures today of some details of the card. I used a few Spellbinder dies, a Kraftin Kimmie Stamp, some bling and roses from my stach.

Ich habe heute nur ein paar Bilder von meiner Karte. Ich habe zwei Spellbinder Stanzen benutzt, ein Kraftin Kimmie Stamp, ein wenig Bling und Rosen die ich schon ewig hatte nur leider nie benutzt habe.






This is the first time that I actually colored one of Sherri Baldy's Stamps. I love the way they look! They are so whimsy and not to mention cute!!! If you love this kind of style stamp please check her out you will not regret it. (Your wallet might because you will not be able to decide which one to buy so you will have to get a few!) 

Dieses Image war das Erste das ich von Sherri Baldy's Stamps gemalt habe. Ich liebe den Style von Ihren Stempeln. Sie sind so whimsical und suesse! Wenn Ihr auch diesen style Stemple moegt geht doch mal schauen was Ihr finded. Ihr werdet es nicht bereuen ( Ihr werdet vieleicht mehr Geld ausgeben als Ihr es vorgestellt hattet weil sie hat so viele schoene Stemple / Digis das Ihr nicht nur Einen wollt)

Until soon, Bis bald 
Nadja
 

 

4 comments:

  1. too cute nadja! what a sweet image and love the colours on her. a gorgeous card :D

    ReplyDelete
  2. Nadja, Looks like you took out your markers, thanks for stopping by my blog. You did a awesome job with your card and I love your image as adorable as can be. You colored her just stunning. Love the die cuts, the flowers and the gems. Just beautiful.
    Hugs

    ReplyDelete
  3. Fantastic card,I Love colours!Thanks for you joining Besties Challenge.Greetings Kaija:)

    ReplyDelete
  4. Hallo Nadja,
    sehr schöne Karten und Masken. Ich stempel ab und zu auch gerne und bastel daraus verschiedene Dinge.
    Für die Portweinkirschen müssen es nicht unbedingt Schattenmorellen sein, Du kannst auch Süss- oder Sauerkirschen nehmen. Sowas sollte es doch auch bei Euch in den USA geben.
    Viele Grüße aus dem stürmischen und grauen Deutschland
    Babsi

    ReplyDelete